no to od poczatku chodziło mi o link z poprzedniej strony http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5249. co do temp ma szafie to wyglonda na walnienty czujnik .co do logów z grupy 11 to sprawdz g71 na zimnym i na ciepłym silniku przed odpaleniem jakie jest cisnienie w kolektorze bo cos mi sie wydaje ze jest cos nie tak. w grupie 4 wyglonda ze masz zapłon za pózny ,na rozgrzanym silniku do 80 st. zrub nastawy podstawowe w grupie czwartej to bedzie widac czy n108 działa poprawnie jesli tak to poczontek wtrysku do ustawienia .sugerował bym tez sprawdzenie ustawienia rozrzadu bo widziałem magiów co rorzad wymieniali na swoje kreski a nie na blokady i po takiej wymianie regulaci poczatku wtrysku praca silnika była jeszce gorsz niz przed
[O1] Notlauf występujący w dziwnym momencie
Zwiń
X
-
Nie udało mi się jeszcze sprawdzić ciśnienia na zimnym silniku ale zrobię to jutro rano.
Natomiast pozostałe rzeczy wyglądają następująco:
Log (000)
Log (004)
Ciśnienie odczytane z www.meteogroup.pl dla mojej miejscowości to 1007 hPa natomiast odczytane z barometru 1004 milibaraZałączone pliki
Komentarz
-
-
wydaje mi sie ze g71 działa poprawnie a co do ustawienia poczatku wtrysku tu jest cała procedura http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146
[ Dodano: Wto 30 Lis, 10 22:25 ]
pzy ustawianiu włoncz na vagu tdi timingdiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Wyżej dałem log z grupy 000 BS i pozycja 2 jest z zakresu 53-57 czy na pewno muszę regulować kąt wtrysku? Z tego co wiem powinno być 49-51 ale lepiej nie udało mi się ustawić (już kiedyś ustawiałem kąt). TDI timingi oscylują bardzo blisko lub wręcz na środkowej kresce. Jutro postaram się wrzucić screena.
Komentarz
-
-
tak naprawde to nie zwruciłem uwagi na log 000 BS tylko naten log z niedzieli z grupy czwartej i nie daje mi spokoju ta róznica miedzy rzadana a wykonama wartoscia dlatego napisałem o sprawdzeniu poczatku wtrysku i ewentualnej regulaci .sprawdz tego linka opis grupy 4 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Znalazłem w sieci coś takiego Kąt wtrysku . U mnie jest tak samo. Czy spróbować przestawić kąt przez adaptacje? Dodam tylko że w adaptacjach mam ustawiony EGR na wartość max tzn 33768 po to by działał w minimalnym zakresie, ale to chyba nie ma żadnego wpływu na dynamiczny kąt wtrysku.
Komentarz
-
-
mozesz sprawdzic samemu tylko potrzebujesz blokady do wałka rozrzadu i do pompy wtryskowej http://moto.allegro.pl/blokady-1-9-t...331239681.html ten płaskownik w kdształcie litery e do wałka rorzadu i kołek z kulka na koncu do pompydiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz